امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

محیای ماستی

1392/11/20 15:44
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

محیا ماست خیلی دوست داره ببنین تا چه حد

اینجا هم خونه مامان یزرگ منه با آدم برفی امیر حسین دایی عکس انداختی با روی خوش

و در آخر .......

چشم مستت به پاکي درياست

 قهر و نازت براي من زيباست

 با تو هيچ چيز از خدا نمي خواهم

 با تو بودن براي من دنياست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:46
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان
پاسخ
ممنون خاله که فاز مثبت میای
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:47
اي جونم قربون اون ماست موسير خوردنت... برف بازي خوش گذشت خاله؟؟؟
مامان
پاسخ
ماست موسیر مال مامانمه که حوس کرده بود من کاله معمولی میخورم ظرف خالیش دادن بدست من تا تو عکس منو خراب کنن که من ماست میخورمبرف بازی هم عالی بود میسسسی
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 بهمن 92 11:03
قربونت بشم خوشگلـــــم.نووووووش جونت عزیزم.جونم چقدر هم دوست داره
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی آخه خیلی خوشمزست خاله اگه مامانیم بذاره خودم بخورم دیگه معرکه است
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 بهمن 92 11:04
بازم یه آدم برفیه خوشگلپیش آقا امیر رضای ناااز
مامان
پاسخ
مال دوستمه آخه برف تو شهر ما نایابه ما هم برف ندیده بازی در میاریم هی میریم عکس میگیرم
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 بهمن 92 11:06
میگم مامانی دهن آدم برفیه از چیه؟رژ زدین براش انقدر سرخه
مامان
پاسخ
من دست نداشتم در درست کردن این آدم برفی ولی بگمانم یک آرایشگاهی رفته ادم برفیه
مامان نازنین
22 بهمن 92 21:11
وای !چی دادی مامانی دست دخمل گلی؟ به بچه ماست موسیر می دی ؟امان از مامانای امروزی
مامان
پاسخ
بابا خاله بخدا اونو همشو مامان و بابام خوردن فقط من آخر یک لیس کوچولو موقع عکس انداختن مامان زدم ای بابا
مامان مهدی و زهرا
23 بهمن 92 7:40
سلام، ماشاا.. به بچه ها ، چه قدر خوش تیپ کردن وروجکا. امیرجون و محیا جون ،خیلی با حالین.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشاتون خوش تیپ میبینه به پای نازنین های شما که نمیرسن
مامان مهدی و زهرا
25 بهمن 92 11:41
سلام محیا ماستی دوست دارم دخمر گل خندونم
مامان
پاسخ
منم دوستتون دارم زن عموي مهربونم
مامان محمد حسین جان
25 بهمن 92 16:45
فدای ماست خوردنت بره عمه ت نوش جانت عزیزم نازم جیگرم نازنینم قربونت برم با اون خند ه ت
مامان
پاسخ
خدا نكنه عزيزم عاشقتم عمه با پسرت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 19:49
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتتتت عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:55
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
مامان
پاسخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 بهمن 92 13:44
شما ماه ترررررررری فدات شم .برای منم همینطوریه....انشاالله که خدا مواظبمون باشه.دوستون دارم
مامان
پاسخ
قربونت مهربون
مامان محیا
29 بهمن 92 1:59
ببین تورو خدا چ جور ماست میخوره؟بزنگید به شرکت کاله عکس رو نشونشون بدید بلکی پور سانتی چیزی بهتون بدن
مامان
پاسخ
جدنم حالا ما پورسانت نميخوام اينقدر كه براشون تبليغ كردم بهمون ماست بده
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 9:18
آخیییییییییییییییی ای جووونم محیااااااااااااااا جونی نوش جونت خااااااله
مامان
پاسخ
به به خاله آیسان شما کجا ابنجا کجا دلمون براتون تنگ شده بود خاله
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 9:20
خاله جونی مام تو یخجالمون ماست خوب داریماااااااااااااااا
مامان
پاسخ
بده بیاد میخورم چه ایراد داره ماست تبریزی هم بخوریم خوشمزه باشه ها خاله
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 9:21
خدایی آدم برفیه چه خوشگلهههههههههههههه،،دست آقا دایی درد نکنه
مامان
پاسخ
چیه خوب برف نمیاد جای ما وگرنه ما ادم برفی درست میکنم در حد تیم ملی .قربون دایی جون برم که اینقد با بچم راه میاد
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 10:51
ای جااااااااااااااااان دلم،قربونت بشم من که همین پیش پای شما تو وبتون بودمممممممم...یا اشتباه میکنم عاااااااااااااایااااااااااا
مامان
پاسخ
نه درسته من عجله کردم دل به دل راه عزیزم امروز بیادتون بودم
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 10:52
نه جون خودم من یه ساعت پیش اینجا بودم کلیم کیفور شدم
مامان
پاسخ
ای جانم ناراحت نشو من اشتب کردم موهاتو نکن کچل میشی باید کلاه گیس بذاری ها دم عیدی
آیسان مامان ماهان
29 بهمن 92 10:52
ای خداااااااااااااااااااااای من ،،کامنتهای من کوشن پسسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟
مامان
پاسخ
امدم خاله من ندیده بودم اينارو که آخه پيشت بودم همون موقع معذرت عسیسم