امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

عروسکای من

1393/9/17 13:23
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته عکس نگذاشته بودم امروز آستینامو بالا زدم و اینم چند تا عکس.پسرک شیطون من

دختر دست به کمک مامان میخواد برام گرد گیری کنه

واین عکس هم در  دوران پروسه شیر باز کردن محیا که داداششی اومد از دلش در آوردمحبت

   

مراسم بلال خورونخوشمزه

    

خوابهای گنجشکک که خیلی سبکه مدل خرگوشی

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان زهرا
17 آذر 93 14:55
سلام عزيزم. برگه استراحت پزشكي تو آورديخيلي تاخير داشتي ها خوش بحالت دخترت داره كمكتم ميكنه خدا نصيب همه بكنه ايشالا اي جوووووووووونم چه داداش مهربوني داره خدارو شكر ايشالا هميشه پشتو پناه هم باشن زير سايه تون جون دلم هندونه كوچولو چقد ناز خوابيده, من عاشق بچه هام مخصوصا وقتي خوابن از طرف من هر دوشونو ببوس دوس جون
مامان
پاسخ
سلام مامانی خانم نه مرخصی بدون حقوق رفتم بعله دیگه گل دختره ایشااللهممنونم خاله جونی
نرجس
18 آذر 93 11:34
خدا حفظشون کنه هر دوشونو
مامان
پاسخ
ممنون زن عموجون
نرجس
18 آذر 93 11:35
چقدر بانمک امیر ومحیا گلی با هم میخندن
مامان
پاسخ
محیا اول گریه میکرد اما امیر ادا بازی در آورد خندید
مامان زهرا وسارا
18 آذر 93 13:21
لام چه عجب از ای ناپرهیزیا کردی . . . قربون دختر برم که عمخوار مادره جیگر امیرم
مامان
پاسخ
سلام چه کنیم دگه.خدا نکنه
مامان زهرا وسارا
18 آذر 93 13:22
یه بوس بلند برا امید یه بوس محکم برا محیا
مامان
پاسخ
پس کی ما رو ببوسه
مامان بردیا اریایی
20 آذر 93 7:53
ای جونم با این گرد گیریش دختر از الان انقدر کار نکن ماشالله به امیر جان خدا هردوشون رو حفظ کنه امین
مامان
پاسخ
من مامانیم دوست دارم آخهاالهی آمین ممنون از دعای خوبت
مامان
20 آذر 93 14:45
به به مامانی جون،آستیناشو بالا زده زحمت کشیده عکس های ناناز گذاشتهههههه
مامان
پاسخ
بعله آخه میدونستم میخوام برم تا الان
مامان
20 آذر 93 14:46
به به دختر عصای دست مادره ها. خدا حفظشون کنه
مامان
پاسخ
اونوقت که من عصا دار بشم باید دیده بشه که هست واقعا
مامان
20 آذر 93 14:58
فدات بشم خانمی.سعی میکنم زود پست جدید بذارم. جایی نرفتیم گلم،اگه رفته بودیم حتما اسم سفر اولش بود.خخخخ.فقط یه اتفاقهایی افتاد در جهت رفتن به اونجا ،که ماجراهاشو برای گل پسری نوشتم.همین. روی ماه هر سه تایی تون رو میبوسم.
مامان
پاسخ
ممنون که اطلاع رسانی کردید خودم ولی رفتم و گم شدم
مامان
22 آذر 93 17:38
کامنت قبلی رویادم رفت خصوصیش کنم.تاییدش نکنی مامانی
مامان
پاسخ
وای کردم که شوخی کردم چشم عزیزم
نرجس
22 آذر 93 18:44
قالب جدید وب مبارک باشه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نوشین والناز
23 آذر 93 15:25
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان
پاسخ
در اولین فرصت حتما
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 10:51
سلام مامان خانومی و دوتا خوشگلای نازششششششششش
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 10:52
ای قربونت بشم امیر رضا جوووووووونم..ایشالله یه روزی همین پلیور تن خور خودت میشه
مامان
پاسخ
وا زنونه هست ها یعنی بچم لباس زنونه بپوشه مامانی
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 10:53
مهیای عزیززززززززززززززززززززززززززززممممممممممم . . .خوشبحال مامانی خانوم که دخمل نازش کمک دستشه و براش گردگیری میکنه
مامان
پاسخ
بععععععععله پسر دارا پرچم سفیدشون بالا
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 10:54
هزار هزار ماشالله به این آبجی داداش مهربون و صمیمی الهی همیشه به همین منوال عزیزانم
مامان
پاسخ
فدای تو ایشاالله
مامانی ماهان جون
27 آذر 93 10:55
چه ناز خوابیده قربونش بشم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون. خدانکنه
مامان هانا و آریا
5 دی 93 4:20
بووووووس برای عسلاااا
مامان
پاسخ
برای خوشگلای شما
مامان
7 دی 93 1:23
من واسه این پست کامنت نذاشته بودم؟ هیچ کامنتی از من نیست چلاااااا؟
مامان
پاسخ
چلا اون پشت مشتا قایمشون کرده بودم تا الان