امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

مدل اسبی

1393/8/24 9:56
نویسنده : مامان
270 بازدید
اشتراک گذاری

امیرررضا  عاشق عاشق ماشینه و تو همه کار باباش در رانندگی دقت میکنه و نوع سخنگوی ما تو ماشینه مثلا میگه بابا بنزین تمام شده بابا باید گاز بزنی بابا ماشین کثیف باید بشوریش و باباهای دیگه خندونک دیروز به باباش میگه بابا مگه ماشین ما اسب نیست(منظور همون آرم ایران خودرو که جلو و پشت و روی شیشه ها و روی قالپاق یا غالپاق یا هرنوع دیگه که درسته میزنن ) بابایی تایید میکنه میگه پس چرا سه تا به جلو یکی به راست یا چپ نمیره متفکر حالا اگه کشف کردین منظورش چیه ؟

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان محمد حسین جان
24 آبان 93 21:50
مامان
پاسخ
میدونم صفحه کلیدت خرابه وگرنه به نوبوغت شک نداشتم
مامان زهرا وسارا
24 آبان 93 23:44
من می دونم ....
مامان
پاسخ
آفرین عمه زرنگ
مامان بردیا اریایی
25 آبان 93 2:04
من کشفش کردم بازی شطرنج رو میگه
مامان
پاسخ
یک دست هورا به افتخار مامان باهوش هوررررررررررررررا
مامان بردیا اریایی
25 آبان 93 2:05
خوب بده بچه حواسش به همه چیز هست مثلأ اگه بنزینتون تموم شه تو راه بمونین خوبه؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
نه فقط اینهمه حواس زیادی نیست تو حلقه ها
نرجس
25 آبان 93 8:29
زن عمو جون میخوای ماشینتون یورتمه بره؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
نه زن عمو جون میخواستم مدل اسب شطرنجی بره
مامان نازنين
25 آبان 93 11:25
حالا كه اميرآقا بزرگ شده اين حرفها رو مي زنه .وقتي كه بچه هم بود علاقه ي وافر خودش رو به ماشين وكنجكاوي در مورد ماشين ومدلاش نشون مي داد .پسر شماست ديگه نسبت به همه چيز كنجكاو .حالا شما كه مادرشي بگو منظورش چي يه
مامان
پاسخ
نه دیگه یکم فسفر بسوزون بعله دیگه امیر آقای ماست
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:33
ای قربونش بشم امیر رضا چقد هواشو کرده بودمالانم مامانی میخواسم بیام دعوات کنم که یه خبرم از پسملمون بدهقربونش بشم با اون قیافه شیطونش
مامان
پاسخ
میسی خاله جونی خوب سرحال قبراغ عایا درست نوشتم آیسان جون دانشگاه رفته خخخخ
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:34
امیر جونمم مثل ماهان ،عشق ماشینه ..اینا خیلی زود راننده میشن،ببین من کی گفتم
مامان
پاسخ
وای نگو تو رو خدا باباشم همینو میگه
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:35
به سوات من قالپاق درسته
مامان
پاسخ
چه دونم خوب من تعمیر کار نبودم یا تو دیکتمون نیامده بود
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:36
مامانی جایزمو بده بیاد خودم کشفیدم منظور امیر جونی حتما بازی شطرنجه
مامان
پاسخ
باشه اینم جایزت بسه یا نه
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:38
میگما امیر جونی شما اگه از اون ماشینا که جلوشون شیر ((از نوع جنگل))داشته باشین تو خیابون صاف میرین تو شیکم همه که بخورینشون عایاااااااااااا؟؟؟؟؟؟یادم باشه دورو بر ماشین شما نپلکم
مامان
پاسخ
نه خاله شیر که تو شطرنج نیست میدونی خاله من به آرم ماشینای پژو هم میگم شیر ولی یک مدت داشتیم خوشم نیامد بابا رو گرفتم اسب بخره که با روحیه ام سازگاره خخخخ
مامان
26 آبان 93 16:21
منم کشفیدم.مدل شطرنجی... اما جلل خالق این بچه ها واقعا ادمو شگفت زده میکنن. ماشا الله به هوشش. بووووووس
مامان
پاسخ
آفرین خاله باهوش قربونت
مامان
26 آبان 93 16:24
ممنون عزیز دلم از احوال پرسیت.خوبیم همگی.فقط دارم.یه مقداری پست ها رو مرتب میکنم برای سفارش سی دی بلاگ.یکمی هم درگیر کارهای هم عقب افتاده بودم.یکدنیا ممنون خواهری.بوووووس
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم تا باشه از این نوع گرفتاری خدا رو شکر که سالمین
مامان امیر
1 آذر 93 22:24
اي جانم معلومه پسرت شطرنج باز ماهريه
مامان
پاسخ
ممنون خاله در حال آموزشم