امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

تصمیم کبری

1393/8/18 16:47
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره من تصمیمم رو گرفتم که محیا رو از روز جمعه شیر ندم البته هنوز کاملا موفق نشدم چون هنوز شبا شیر میخوره بعد از اینکه بدون شیر میخوابه و خوابش سنگین میشه  ولی خب عزمم رو جزم کردم که کاملا این پروژه که واقعا به نظرم خیلی سخته رو تا آخر هفته تمام کنم .با اینکه بعضی وقتا که خیلی نق نق میزنه پشیمون میشم و میخوام برگردم ولی هنوز استقامت نشون دادم خدایا به هر دو مون کمک کن تا بالاخره این مرحله از زندگی دخترمم به خیر و خوشی تمام بشه مثل همیشه که پشت و پناهمون بودی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان
19 آبان 93 1:59
ان شاالله به راحتی این مرحله ی سخت رو هم پشت سر بگذارید.
مامان
پاسخ
انشاالله ممنونم
نرجس
20 آبان 93 10:46
انشاالله خدا واسه هردوتون آسون کنه این مرحله ی مهم و سخت رو
مامان
پاسخ
دعا کن خواهر انشاالله به راحتی واسه اون بگذره و خیلی بهش فشار نیاد حالا غصه من نیست
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:23
سلام دوست خوبم خوبین؟امیر رضا جونم،محیا خوبن؟؟مدتیه شرمندتون شدم،خانومی بخدا نه فراموشتون کرده بودم نه کم عاطفه، اکثر پستهاتم خوندم و لذت بردم از کارهای شیطنت ناز گلات،نمی دونم چرا بعضی وقتها امکان کامنت گذاری تو وب بعضی از دوستا رو ندارم یعنی کلا یه مدتی بود قسمت نظر دهیدتون برام باز نمیشدبه هر حال شرمنده و دوستون دارم فراوااان
مامان
پاسخ
سلام آیسان جونی شکایت و گله ایی نیست عزیزم محبت داری
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:23
آخی عزیزم،پ بلاخره محیا جون دیگه اونقد خانوم شده که شیر مامانی براش اح اح شده
مامان
پاسخ
بعله ما اینجوریم رشد سریع کودک در ایکی ثانیه خخخخ اح اح رو خوب اومدی
مامانی ماهان جون
25 آبان 93 12:25
ایشالله که موفق میشی خانومی،فقط یه توصیه یه کاری کن خودش بدش بیاد از شیر خوردن نه اصرار شما مثلا یه چیزی بمال تو نقطه مورد نظرچندشش بشه یا فک کنه اوف شده اینجوری خیلی زود جواب میده
مامان
پاسخ
حتما توصیه تونو جدی میگیرم خاله جان راجع اوف اوف شدن .اوف اوف