امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

مادر عینکی

1393/8/11 13:20
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

سر صبح است محیا بیدار شده من پهلوش ولو خواب بهش میگم محیا یا علی بگو بریم تو سالن دستم رو گرفته میگه یا علی من به حالت نشسته کنار تخت نشستم که بهم میگه عینکاتو بردار بریم خندونکیعنی من از دید محیا این مادر من حتما نمیبینه که کنار تخت نشسته یاد آوری کنم که عینک دارهدرسخوان

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهرا وسارا
11 آبان 93 14:29
جیگرررررررررررتو بخورم محیا
مامان
پاسخ
مامان بردیا اریایی
12 آبان 93 2:21
شما باشی که دیگه به این بچه ها نگی دستت رو بگیرنخاله قفون شیرین زبونیت بشم
مامان
پاسخ
واقعا که گفتم الان که بچست دستمو بگیره که تو بزرگی انتظار نداشته باشم
نرجس
17 آبان 93 21:53
قربون شیرین زبونی هات زن عمو جونم ،دلم دیگه برات تنگ شده از حالا
مامان
پاسخ
خدا نکنه زن عمو جون .منم همانطور