امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

رانندگی محیا خانم

1393/6/24 18:07
نویسنده : مامان
254 بازدید
اشتراک گذاری

محیا خانم خونه ما راننده میشون .اول دور و بر نگاه میکنم که محض احتیاط ماشینی دور و بر نباشه

بعد آینه رو تنظیم میکنم خسته

بعد راهنما میزنم

خب همگی آماده هستین.بعله ناخدا .نمیشنوم صداتونو .بعله ناخدا .اوووووووووووو زبانببخشید از بس تو خونه باب اسفنجی پخش میشه اثر مبذاره خو رو ادم جو گیر میشم

ایش خب پیاده بشین دیگه رسیدیم خندونک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان
24 شهریور 93 19:03
خیلی باحال بود. بله ناخدا هاااا.خخخخ
مامان
پاسخ
فیلم مورد علاقه منم شده از بس که بچه ها دوست دارن خود بخود به ساعت شروعش که نزدیک میشه میگم امیر بزن پویا باب اسفنجی داره سه تایی باهم میبینیم خخخخ
مامان
24 شهریور 93 19:04
قربون این راننده خوشگلم بشم من. عجب دست فرمون خوبی داری خاله حرکت نکرده رسیدی به مقصد جلل خالق!
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ...بعله خب ماشین من که مثل ماشین بابام هندلی نیست تو یک چشم بهم زدن میرسم
مامان زهرا وسارا
25 شهریور 93 15:00
سلام قررررربون دختر راننده ام برم فداش بشم
مامان
پاسخ
نرجس
27 شهریور 93 9:18
بوس بوس بوس بوس همش فقط برای محیا
مامان
پاسخ
پس من چی
مامان
31 شهریور 93 1:10
ای جان منم عاشق بابم!ساعت پخشش چه ساعتیه بگو منم ببینم.این بچه ما که سر ادمیزاد نرفته از تی وی گریزونه.!ارزو به دل موندم ببینم داره تی وی نگاه میکنه.اون موقع ها ما عاشق کارتن بودیم اما این فسقلی فیلم میبینه تا کارتن!
مامان
پاسخ
خخخ ساعتش الان که ساعتا عوض شده 9.5 شبه قبلا 8.5 بود حالا نمیدونم همیشه میخواد 9.5 باشه چون خیلی دیره .من عاشق پاتریکم [نیشخند
نرجس
14 مهر 93 9:04
اینم برای شما
مامان
پاسخ
آخیش چه چسبید خخخخخ