امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

دلتنگي

1393/3/26 7:22
نویسنده : مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

يك مدتي هستش كه سر دير رفتن به دستشويي با شما مشكل داريم آقا امير هي ميبنيم از در و ديوار بالا ميشي بهت ميگيم امير ج ي ش داري ميگي نه تا ديروز بعد از سر كار اومدن باهام ديگه اساسي دعوايي شديم و من باهات قهر كردم سر سفره نهار ميخواستم بگم محيا بيا بهت به به بدم گفتم امير بيا بهت به به بدم گفتي مامان ديدي طاقت نياوردي دلت برام تنگ شد درسخوان

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مهدی و زهرا
27 خرداد 93 19:59
سلام ،نگران نباش ، این طبیعیه و اکثر بچه ها در یک برهه ی زمانی گرفتارش میشن.بهش سخت نگیر عزیزم،میگم ما که طاقت قهر بچه هامو نو نداریم ، اصلا چرا قهر میکنیم.
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت چی بگم خدا رو شکر الان که دارم جواب میدم دگه سپری شد اون مرحله و همه جیز آرومه فعلن
مامان
31 خرداد 93 2:08
ای دل ماااااااادر.ای.... این وروجکها هم دست ما رو خوندن ها...
مامان
پاسخ
از خوندن هم گذشته ما رو فیلم دارن
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:36
وااااااای خدای مننننننننننن..مامان و پسر با هم قهر شدن؟؟؟
مامان
پاسخ
آخه من دل گونجیشکی رو چه به قهر اونم با عزیز دل
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:39
وای امیر جونی ،عزیز دلم سر وقت برو ج..ی..ش..خیال همه راحت بشه دیگه
مامان
پاسخ
خخخخخخخخ همونو بگو اینقد سرخ و سفید هم نشو
آیسان مامانی ماهان جون
31 خرداد 93 10:41
معلومه که مامانا طاقت قهر کردن با دلبنداشونو ندارن شمام خوب اینو همیدیا امیر خان شیطوووووووون
مامان
پاسخ
ای خواهر بچه های این دور زمونه عجیب عجیبن
مامان
1 تیر 93 20:13
قربون اون دلت بشم که هوای فسقلی ما رو کرد... پس من چی؟
مامان
پاسخ
خدا نکنه شما هیچی دگه هوای بچه رو کرد دگه خخخخخ شوخی میکنم مقصود شمایی امیر حسین جان بهانه است واسه زیارت شما
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:47
برات بهترین دعاها رو دارم،حلول ماه مبارک رمضانم مبارک ،التماس دعای خیر
مامان
پاسخ
برشما هم مبارک ممنونم آیسان جونی
زهرا
7 تیر 93 13:25
ممنونم عزيزم خيلي لطف كردين. همينكه قابل دونستين برام شعر گفتين برام باارزشه همين مهمه. بچه هارو ببوسين.
مامان
پاسخ
ای بابا هر وقت شعر خواستی به خودم بگوشما خانمی زهرا جون
مامان
10 تیر 93 1:56
چقدر دلم برای دوستهام تنگ شده ..
مامان
پاسخ
عزیزم منم همینطور
زهرا
10 تیر 93 10:09
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \التماس دعا
مامان
پاسخ
قربونت زهرا جون و همچنین بر شما