امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

اندر حکایت محیا

1392/11/15 7:30
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

محیای من اللهی قربونت برم مننننننننننننننننننننننننن.دخترکم یک هفته ده روزی هست که بجور از نظر مزاجی بهم ریخته ای بطوری که خرج پوشکت از همه خرجات بالا رفته دائم هم دستت توی دهنت هست تب نداری و غذاتم خوب میخوری ولی ... یادم میاد امیرم وقتی دندان های نیش پایین و کرسیشو داشت در میاورد هم همینجوری بود و شما هم وقتی میخندی معلومه که لثه پایینت دقیق بغل دو تا دندون پایینت متورم و قرمز هست انشاا.. زود زود دندونت در بیاد و راحت بشی ولی بگم از کارای این مدتت .خیلی حرف میزنی حرفای نا معلوم ولی ساکت نمشینی وقتی امیر یا بابا راه میرن و شعر توی ذهنشونو میخونن تو هم صداتو بلند میکنی و یک چیزای میگی که یعنی تو هم داری آهنگ میخونی اگر یک آهنگ شاد از تی وی پخش بشه اینقد حرفه ای کمرتو  تکون میدی که آدم فکرای بد میکنهخندهخنده وقتی از تو اتاق خواب امیر صدات میکنه و میگه محیاااااااااااا ااااااابهمین کش داری آااااا تو هم بلند میگی هااا هاااا هااااا و راه میافتی به سمت اتاقی که امیر هست و تو راه هم داداییی میگی به منو بابا هم راحت صدامون میکنی خجالتقلب وقتی هم از خواب بیدار میشی و می بینی که امیر هنوز خوابه میری سراغشو و میگی داداییییییییییییییییی داداییییییی و من بهت میگم هیس تو هم دستو روی بینیت میگری و میگی هیسسسسس ساکتاز حدود دو هفته پیش هم کلاغ پر و قایم باشک رو یاد گرفتی و لپ کلام برای خودت خانمی شدی که نگو راستی هر کاری که ما میکنیم بلافاصله تقلید میکنی و تو این کارم استادیخجالت و عاشق گوشی بازی هستی یعنی خدا نکنه دست یک کدوم ما گوشی ببینی تا نگیری یا بزور یا با گریه خاطر جمع نمیشی و این کارت ما رو عصبی میکنه بچه تو رو چه به گوشی

تا پای سیستم میشینم بدو بدو میای دکمه پاور رو میزنی البته منظور از بدو بدو چهار دست پا از نوع آیکون سریععصبانی

خیلی وقته خودتو به مبلا  یا یک چیز بلند میگیری و میاستی ولی میترسی راه بری یعنی تمام عرض خونه رو دست بدیوار راه میری ولی وقتی از دیوار جدات میکنیم که راه بری اونقدر محکم آدمو میچسبی و شزوع میکنی به غر غر کردن که باز مجبور میشیم بنشونیمت و تسلیم تو میشیم

موقع غذا خوردن یا باید پارچه پهن کنم جلوت بذارم خودت همه رو بهم بریزی و بعد دونه دونه تو دهنت بذاری که این مصادف به گند کشیدن همه جاست  وقتی هم من بهت میدم اول تف میکنی بعد باز از روی زمین برمیداری میزاری تو دهنت و یا هم موقع غذا خوردن یکجا بند نمیشی خودتو به من میگیری و میاستی و من  بایدهم از پی تو بر بیام و هم خودمو پذیرا باشم  اینجاست خوشبحال بابا عصبانی

تو میوه ها هم عاشق پرتقال و لیمو هستی و تا این دو میوه رو میبینی به سرعت خودتو به طرف میرسونی و از خجالت طرف در میای تا بهت بدهنیشخند

و  در نهایت ......  تمام لحظه لحظه نبودنت ‎
پراست ازعطرحضورت‎
وقلبم سرشارازتوست‎‎
خاطراتت ازگوشه گوشه ذهنم سرک میکشند ‎
لبخند میزنم به رویای زیبایی که برایم می سازی‎

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نازنين
14 بهمن 92 8:41
قربونت برم خاله. خانم شدي آفرين عزيزم از الان بايد تمرين حركات موزون رو داشته باشي تا بزرگ بشي استاد باشي .ماماني برام نگفته بود كه اينقدر دلبري مي كنه دلم برات يه ذره شد
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
زن عمو جون
16 بهمن 92 8:52
الهی بگردم ،ماشاا.. بزرگ شدی محیا جونم. دندون موشی خوشگلم
مامان
پاسخ
ممنون زن عمو جون چه خبر از تعطیلات
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 14:52
سلام عزیزم خوبی،من همیشه به یادتونم فدات بشم.اما تنبلم اساسی،چه کنم دیگه هرچی آدم تو خونه میشینه تنبل تر میشه..
مامان
پاسخ
سلام ميسي نه بابا اين چه حرفيه شما كه كدبانوين سرتون شلوغه
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 14:57
محیا جونم بهتر شده؟بمیرم براش خیلی بچه اذیت میشه. مایعات زیاد بهش بده آب بدنش کم نشه.راستی هر وقت بچه اسهال میشه میگن مرکبات بهش ندید که بدتر میشه.فداش بشم که لیموشیرین و پرتقال دوست داره،فعلا نخوره تا خوب بشه بهتره.کته ماست بهش بده مامانی.شبی 1 بار تا انشاالله بهتر بشه.ببخشید که چند تا توصیه کردم،میدونم که بیشتر از من همه اینها رو میدونید و با تجربه اید،فقط یاد آوری بود دیگه،بازم ببخشید
مامان
پاسخ
الان خيلي خيلي بهتره خدا رو شكر ممنون از راهنمايت كته و ماست رو كه آره ميدونستم ولي مركبات رو خوب اومدي باشه حتمان گوش ميدم بازم ممنون خاله مهربون
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 14:58
قربون شعر خوندنت محیا بانو جونم.به به میرقصی،من بیام ببینم کیف کنم
مامان
پاسخ
چه جورم ميرقصه بچم نميدونم چجوري اين هنر رو از خودش در آورده يعني حرفه اي كه بارها دور و برا ميگن نكنه براش ميرقصي اونم من كه بلد نيستم
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 14:58
جونم فدای دادایییییییی گفتنت.قربون هیسسس خوشگل گفتنت
مامان
پاسخ
خدا نكنه
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 14:59
آخ گفتی گوشیییی.امیرحسینم مارو بیچاره کرده نمیذاره دست به گوشی هامون بزنیم
مامان
پاسخ
واقعا اين كارش رو اعصابه يعني نه همراه نه تل خونه حساس شده بهشون