امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

اشعار گل پسر

1392/10/14 12:50
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

 واما يكبار از سركار كه آمدم ديدم بي بي مهربون كه خدا برامون حفظش كنه (قابل توجه بي بي همون بانوي متشخصي هست كه صبح ها بچه هاي بي زوال ما رو نگه ميدارن) بهت يك شعر زيبا ياد دادن من هم رگ غيرت بالا زده و با توجه به هوش شما شروع كردم به ياد دادن شما آنهم اشعاري كه هيچ مادري مگر مادرهاي اينترنت گرد و وب گرد نشنيده بودنیشخند و الانه مثل بلبل آنها رو تحويل من ميدي و اگر تو جمع هم بخواني متوجه چهرهاي قربون صدقه رفته ات ميشوي(ماشاا...)بغل اینم دو تا از شعرهای که یاد گرفتی البته من و بابا حسین هم یاد داریم نیشخند

توی حیاط خونه      یک کبوتر نشسته      دارم اونو میبینم    انگار بالش شکسته      شاید یک بچه بد  

 سنگی زده به بالش      وقتی که بالش شکست     بد شده خیلی حالش ( که شما تحریف کردی و

میگی خیلی حالش بد میشه)    کبوتر بیچاره اللهی برات بمیرم             الان برای بالت    یکم دوا مگیرم

زود بالتو میبندم     اینکه غصه نداره      خوب خوب  میشی   پر میکشی دوباره  

من یک گلم نگام کن      چه خوشگلم نگام کن           اول که گل نبودم    فقط یک دونه بودم          

بارون آمد آبم داد          خورشید تابید نورم داد         حالا شدم یک غنچه           یک گل میون باغچه

ببین ببين گل ها رو         بکن شکر خدا رو     اگه منو می بینی      نکنه یک وقت بچینی    

این گلا هم از طرف منو بابا به تو خوشگل نازم   

البته ناگفته نماند که که شعر آقا پلیسه و ما بچه های نازی نازی و کلاغه و توپ قل فلی رو هم بلدی فکر کنم که کمم گفتم یادم بیاد برات اضاف میکنم و تو سوره های قران هم قل هو الله و سوره کوثر رو بلدی و قبل از اینکه  بخوابی اول قل هو الله رو میخونی بعد میگی خدایا خواب های خوب ببینم بعد میخوابی يكبار هم كه سر صبح خواب بد مي ديدي بيدار شدي خوندي سوره رو باز دو باره خوابيدي ماچعزيزم ازخدا  ميخوام هميشه محافظت باشه چه تو خواب چه تو بيداري ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نازنين
14 دی 92 13:14
آفرين به اين بچه ي باهوش كه ثابت كرد مامانش همت نمي كنه چيزي بهش ياد بده وگرنه باهوش تر از اين حرفاست .خوش به حالت خاله جون چه همه شعر بلدي
مامان
پاسخ
از دست تو من چكار كنم كه چشم شما رو بگيرم خاله
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 دی 92 14:52
الهی من فداتتتتتتتت.ماشاالله.قربون اون شعر خوندنت بشم.آفرین،ماشاالله بهت که خواب بد دیدی و قل هو الله خوندی.آفرین به این مامان فعال که اینهمه چیز یاد گل پسری داده خسته نباشی مامانی
مامان
پاسخ
خدانكنه عزيزم اينم از طرف منو امير
مامان علی
16 دی 92 11:22
آفرین عزیزم بازم مامان شما .... ما که اصلا وقت نداریم
مامان
پاسخ
شما که حتما زیاد شدن وقت نمیکنین
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:54
توی حیاط خونهههههه.....آخ آخ شما اومدین داشتم شعرها رو تمرین میکردم..سلام خوبین،امیر رضا و محیا جونم خوب خوبن..آخی نی نی وب برگشت خدا اجداد و رفتگانشونو بیامرزه که لااقل این کلبه مجازی هست بیایم ازتون شعر یاد بگیریم خرد بچمون بدیم
مامان
پاسخ
خوبیم خدا رو شکر قربون شما ای خواهر بچه شما باز هر از گاهی کسی هست براشون برنامه بذاره بچه های بی ذوال ما باید بهشون یاد داد تا از آکبند شدن مخش جلوگیری بشه
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:54
واقعا شعرها زیبا بودن مخصوصا شعر پرنده،منم یاااااادیدم
مامان
پاسخ
جدن خاله جون
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:55
قربونت بشم محیا جونی با اون تفسیر حالش بد میشه پرنده
مامان
پاسخ
خاله اون امیر رضا بوده که مفسر شده محیا تفسیر گر شیشه پستونک بگرفتی هنوز هست