امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

گلکم دخترکم تولدت مبارک

1393/12/23 7:41
نویسنده : مامان
706 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال گذشت دو سال با تمام لحظه های خوب و حس ناب مادر بودن من بلد نیستم شعر بگم یا شاعرانه بنویسم فقط میخوام بدونی تمام زندگی من و بابایی شماها هستین من و بابایی بارها خدا رو شکر میکنیم که شماها رو داریم و نفسمون به نفس شماها بنده شما رو داریم تا بتونیم از گذر لحظه لحظه حس مادر و پدر بودن و لذت بودنش استفاده کنیم گلم دخترم نفسم امسال خیلی دل دل میکردم که تولدت رو بگیرم یا بذارم بعد از تعطیلات چون به شدت سرما خوردی شب قبل از این برنامه ها که خونه عمه طاهره بودیم عمه ها میگفتن بالاخره بگو فردا تولد دعوتیم یا نه منم میگفتم اگه محیا خوب بشه که آره و گرنه بعد از عید که صبح جمعه دیدم خیلی خیلی حالت بهتره و دست به کار شدم و یک جشن مختصر با حضور مامان بزرگا و دایی و خاله و عمه ها گرفتیم و خدا رو شکر خوب بود هم تو بهترینم خیلی همکاری میکردی اینقدر ذوق کرده بودی که حتی وقتی که دیگه کسی برات دست نمیزد یا تولد تولد نمیخوندن خودت برای خودت تولد تولد میخوندی و دست میزدی و من خوشحال که خدا رو شکر این جشن کوچک رو گرفتم که تو اینقدر سر ذوق آمده بودی و خوشحال شدی بغلبوس

عزیزکم از خدا میخوام تو رو صحیح و سالم نگه داره و پله های ترقی رو یکی یکی پشت سر بگذاری فرشتهبغل

قابل توضیح است که این پست از 12/23 آمادست فقط تایید نشده بود

یک دونه گل دختر که منتظر مهمونای تولدش هست و هنوز کاملا خوب خوب نشده

داشتی فرار میکردی اول که فشفشه ها روشن شده بود

چی رو داری فوت میکنی مادر

و عاشق این بازی هستی با امیر که زیر پتو قایم شی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

راحیل
11 فروردین 94 18:56
ای جاااااننننننن. عسلم تولدت مبااااااارررررر ککککککک. ان شاالله ۱۲۰ساله بشی خانم.
راحیل
11 فروردین 94 18:58
چه خوب که براش تولد گرفتید دست مامان بابا ش درد نکنه. الهی هیچوقت مریض نشه گل دخترمون.
راحیل
11 فروردین 94 18:59
کیک و شمع گل موزیکالت هم خیلی قشنگهههههه. من عاشق اون گله هستم که باز میشه و اهنگ میزنههههه.
راحیل
11 فروردین 94 19:05
عزیزم.ان شاالله که این دوترم درست هم تموم میشه و راحت میشی. افرین به این همه پشتکارت. خیلی با اراده هستی که اینهمه کار رو همزمان انجام میدی. افرین . در عوض درست که تموم شد از همه لحاظ برات خوب میشه.به اون روز فکر کن که مدرکت دستته خستگی از تنت در میره. این سختی ها هم شیرینی های خودشو داره. درست که تمام بشه حسابی دلت تنگ میشه واسه دوران درس خوندن. میدونم سخته ولی لذت ببر که امکان درس خوندنو داری. من ارزومه بخونم ولی اصلا شرایطشو ندارم. همیشه موفق باشی زهره جونم. بووووووسسسسسس
مامان
11 فروردین 94 19:05
یادم رفت خصوصیش کنم. عمومیش نکن خواهررررر.
مامان
28 فروردین 94 23:35
زهره جونم خصوصی داری
مامان
29 فروردین 94 2:34
وای یادم رفت خصوصیش کنم. بی زحمت تاییدش نکن گلم
نرجس
5 اردیبهشت 94 10:15
فداتون شم نی نی های ناز
مامان علی و محمدسبحان
27 اسفند 94 8:59
باز هفت سين سرور ماهي و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادي عيد آرزوهاي سپيد باز ليلاي بهار باز مجنوني بيد باز هم رنگين کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سوداي ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا يا مقلب القلوب يا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعيد باز هم سال جديد باز هم لاله عشق خنده و بيم و اميد عید شما مبارک