امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

یک عصر

1393/4/19 22:17
نویسنده : مامان
247 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابایی مبخواست بره مزرعه و ما با بچه هامون حوس کردیم بریم دور بزنیم چشمتون روز بد نبینه که چه بلاهایی سرم آوردن .اول رفتیم بابایی رو سر مزرعه پیاده کردیم و ماشین رو بر داشتیم مثل یک شیرزن .محیا رو گذاشتم روی صندلیش هنو چیزی نرفته بودم و هنو به شهر نرسیدم که دیدم محیا خانم از صندلیش بیرون اومده و میخواد بلند بشه باز یواش کردم که نیافته دیدم شروع به گریه کرد .یک جا وایستادم و اوردمش جلو روی صندلی کمک راننده بالاخره گیرش کردم تا رسیدیم به پارک یکم توی پارک شیطونی کردین ودوباره سوارشدیم که بریم برای افطار شله بخریم تو مغازه من سه تا شله زرد برداشتم داشتم پولشو میدادم که تق یک صدای شد رومو بر گردوندم دیدم سه تا شله زرد کف مغازه ریخته و آقا امیر چپ چپ نیگاه میکنه که عکس العمل منو ببینه با هزار عرض شرمندگی و معذرت خواهی از مغازه بیرون آمدیم در حال غر غر با امیر بودم که محیا رو گذاشتم جلو گریه میکرد مجبور شدم بذارم رو پام و به یک بدبختی خودمو به خونه رسوندم و بعهد از اون تو اون شلوغی دم افطار خدا رو هزار مرتبه شکر کردم که فقط به سلامتی به خونه رسیدم و گوشم رو کشیدم که دوباره بدون شوهری و با بچه حوس دور زدن نکنم

محیا هلاک از بدو بدو و شیطنت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان نازنين
21 تیر 93 12:33
واي چقدر اين لباس به محيا گلي مي ياد ماه بوده ماهتر شده
مامان
پاسخ
ممونم خاله جون
مامان محمد حسین جان
22 تیر 93 11:54
حالا دوباره پول واسه شوله دادی خواهر یا چش بچه دادشم سبز میشه؟
مامان
پاسخ
واي واي يادم نيار ولي يادم بيار جزييات رو برات بگم
فدایی محیا
23 تیر 93 2:37
ای شیطوووووووووونک
مامان
پاسخ
واي ماماني خوب شدي آمدين من چند بار اومدم براتون نظر بذارم هر كار ميكردم باز نميشد خلاصه بدونين ما بيادتون هستيم
مامان
24 تیر 93 1:55
ای جونم.چقدر لباس محیا خوشگله... عکسهاشون خیلی ناز شده
مامان
پاسخ
ممنونم مامان گل چشماتون خوشگل ميبينه
مامان
24 تیر 93 1:57
اخی چقدر سخت بهت گذشت عزیزم اما خوشم اومد از اعتماد به نفست... فکر کردی این فسقلی ها مثل تو فیلمها آروم و ساکت میشینن صندلی پشت
مامان
پاسخ
خب فكر ميكردم منم ميتونم با اين ها فيلم بازي كنم خخخخخ
نیلوفر
27 تیر 93 12:46
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:30
سلااااااااااااااااااااام دوست خوب منننننننننننن و امیر و محیا جونم
مامان
پاسخ
سلام به روي ماهت عزيزم
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:31
دوست خوبم همین اول کاریت شیر زنیت و دودور زدنت با ددو تا بچه شیطون و بلا تو حلق خووووووودم
مامان
پاسخ
اييييييش خوب ميخواستم خوش باشم
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:32
آخی عزیززززززماین همه راه فقط رفتین پول بدین ضشله پخش زمین کنیننننننننن
مامان
پاسخ
نگاه كج كج يارو رو بگو تو دلش ميگفت خانم به بچه شله زرد ميدادين اينقد نديد بديد نميبود
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:32
قربونشون برم بچه ها چقد ناز شدن
مامان
پاسخ
چشماي خوشگلت ناز ميبينه
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:33
شیطنت و شرارت از سر و روی امیر میریزه
مامان
پاسخ
اي بابا خاله كو چيزي ميبيني شما
آیسان مامانی ماهان جون
13 مرداد 93 9:33
محیا جونم چقد مظلوم و ناز شده
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جوني
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:20
سلاااااام صبحتون بخیرررررررررررر
مامان
پاسخ
سلام عزيزم
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:21
عه واا من که این پستو اومده بودم،چرا آپ نمیکنین..راستی پ کامنتهای گهربار من کوشن اونوخ عایااااا؟؟؟
مامان
پاسخ
اي خواهر گرفتارم گرفتار تو ماه رمضون موندم من
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:22
حلال نمیکنم هر کی کامنتهای منو دزدیده ه ه بیارین بزارین سر جاش اونا برا امیر و محیا جونم بودنننننننننن
مامان
پاسخ
نه خاله اي ماماني وقت نكرده بياد آپ كنه و گرنه همشون هستن .ممنون خاله جوني بيادموني
fatima
28 مرداد 93 13:03
سلام دوستم.... بیا به من سر بزن. خوشحال میشم اگه بیای. نظر هم یادت نره.... اگه دوست داشتی تا با هم تبادل لینک کنیم. نگی باشه و یادت بره منتظرتم.....
مامان بردیا اریایی
29 مرداد 93 16:16
سلام مامی امیر و محیای ناز من بردیام اگه دوست داشتین به ما سر بزنین ممنون میشیم
مامان
پاسخ
ممنونم خانمي كه به ما سرزدين چشم حتمان ميام پيشتون
فدایی محیا
30 مرداد 93 15:43
مامان
پاسخ
مامان
1 شهریور 93 2:40
از من تنبل تر شدی مامانییییی. کجایی خو دلمون برای فرشته ها تنگ شدههههه
مامان
پاسخ
قربونت برم یواش یواش دارم میام
نرجس
1 شهریور 93 7:19
کجااااااییییییییییییییییییییییییییییی؟معلومه؟ نمیگی ما دلمون تنگ میشه
مامان
پاسخ
هستم همین دور وبرم دارم خستگی پروسه مریضی محیا در میکنمممنون كه بيادمونين
فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 9:00
سلام نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشم نظر فراموش نشه لطفا
مامان
پاسخ
چشم حتمان