امیر گلمامیر گلم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
محیای نازممحیای نازم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

يكي بود يكي نبود

عکس های تولد سری3

1392/11/6 7:41
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امید زندگی من و بابا بالاخره عکس های تولد تو بعد از حدود پنج روز گذاشتم امروز که دارم مینویسم دو بهمنه تولد شما  جمعه شب 10/27 گرفتیم بعد از اینکه آبجیت خوب خوب شد ماچقلب

اگه گفتین این عکس کیهسوال

این اولین عکس شازده پسره که چهار سال تمام رشد کرد و قد کشید و شد اینچشم

و اما عکسای تولدت بیشتر عکسا خانوادگیه و بچه های جمعمون فقط  سارا و ریحانه بودن  یعنی خودت اینطوری دوست داشتی میخواستم  برو بچ رو بگم بیام  تو گفتی نه همه باشن از عمو حسین گرفته تا عمو جواد و این شد که جمعمون خانوادگی بشه با حضور آقایون سبزسبز

 سه تنفنگدارخیال باطل

قربون محیا برم بعد از اینکه کیک رو آوردیم خوابید و تا آخر خواب بود و من تونستم راحت به کارام برسمماچ

برش کیکلبخندجمع کن بچه زبونتو ا وااااااااااااااخنده

دیگه حرف نمیزنم و میسپرم به روایت تصویر چون محیا و امیر الانه خوابن و با هر کلیک من روی صفحه کلید مصادف با تکان های اضافی محیا میشود که نشانگر این است دارد کم کم بیدار میشود خخخخخخخخخخخخخساکت

این عینک عمو حسین تو حلقمه همه باهاش عکس توفیقی انداختنیولشیطانشیطان

اين عكس هم كه جاش خالي بود  با حضور محمد حسين عزيزم

البته خیلی حرفا تو دلمه که میخوام برات بگم ولی وقت نمیشه نکه وقت نمیشه وقت میشه ولی وقتی من وقت آزاد دارم محیا نمی ذاره یا تو میخوای با سیستم بازی کنی وقتی هم خوابین با نور کم چراغ خواب خودم خسته میشم خلاصه منو ببخش اگه برات کم میذارم خیلی دوست دارم خیلی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان محیا
2 بهمن 92 23:45
تفلد تفلد تفلدت مبارکانشالله صدساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم انشاا...خدا محیای شما رو حفظ کنه زیر سایه مامان و بابای مهربونش
مامان محیا
2 بهمن 92 23:46
اون دخمل مو بوره خیلی نازه خدا واسه پدر ومادرش نگه داره
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم اون دختر دایی بچه هاست اسمش ساراست نفس منه
مامان علی
3 بهمن 92 12:56
تولدت مبارک عزیزم مامانت یا خواب بوده یاچراغ خاموش داشته تایپ میکرده بخوام غلط املایی این پستشو بگیرم چهار پنج تا رو رد میکنه
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم بخدا راست میگی زدی به هدف رفتم گرفتم غلطامو هیجده شدم
مامان علی
3 بهمن 92 12:57
کو کادوهای تولد؟؟؟؟
مامان
پاسخ
همه زحمت کشیدن براش و ما رو خجالت دادن ولی ما دندون های اسب پیش کشی رو نمیشماریم
مامان محمد حسین جان
3 بهمن 92 17:19
عمه ش فدای چشمای معصومش
مامان
پاسخ
قروبت برم عمه جون راستی جای محمد حسین تو عکسا خیلی خالیه انشاا... تفلد محیا
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:25
به به به چه خبرهای خوبیایشالله همیشه به سلامتی و همیشه به جشن و تفریح
مامان
پاسخ
جاي شما بس خالي . قربون شما
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:28
آخخخخخخخخخخخخخی جونم چه عکس نی نی ناااااااااااااازیقربونش برم که کوچولو هم بود تو دل برو بوده
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:30
چه کوچولهای معصم و دوست دداشتنی
مامان
پاسخ
قربونت خاله مهربون
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:33
خانومی چقد میترسی از بیدار شدن محیا جونییه جیغ بنفش بکشم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
آيا من گناه ندارم ْاز بيدار شدنش نميترسم از اينكه نميذاره بنويسم ميترسم آيا دلت ميخواد برات دعا كنم گرفتار بشي مثل منآيا دلت ميخواد يكي داشته باشي كه نذاره به كارات برسي
آیسان مامان ماهان
5 بهمن 92 9:39
امیر رضا جووووووووووووونم تولدت مبارک عزیزززززززززززززززززززززززم
مامان
پاسخ
مرسي خاله جوني
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 بهمن 92 2:52
توووولدت مبارک عزیزمواااای کلی خندیدم با اون حرفت که نوشته بودی بنویسم ممکنه بیدار بشن.عجب معضلی شده این بیدار شدن بچه ها و گرفتار شدن مااااا.خونه ماهم وقتی امیرحسین خوابه،در سکوته کامله آیفون قطع.تلفن خونه و موبایلها قطع،پاورچین پاورچین راه میریم و آروم حرف میزنیم مبادا بیدار بشه.این چه زندگیه آخهچقدر گناه داریم ما.میدونم با این کار بد عادت میشه و اگه یه صدای کوچیک بیاد نمیخوابه.ولی بعضی وقتها دیگه چاره ای ندارررم
مامان
پاسخ
ممنونم عزيزم .هنوز تازه زور آدم وقتي مياد كه خودش خوابش نمياد و من ميخوام بخوابم هر كار ميكنم تا يك نيم ساعتي راه نميادو من با چشماي گيج و خسته باهاش بازي ميكنم كه خسته بشه و بخوابه.اين حكايت بچه هاي اين دور و زمونه
مامان مهدی و زهرا
7 بهمن 92 7:05
دوستت دارم امیر رضا
مامان
پاسخ
ممنونم عزيزم از طرف امير رضا منم دوستتون دارم زن عمو جون
مامی پوریا
9 بهمن 92 16:31
تولدت مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدین
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:16
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
آیسان مامان ماهان
13 بهمن 92 13:58
سلام گلم فدای مهربونیات بشم؛،مرسی که بیادمون بودی و دعا کردی گلم،،ما برگشتیم تو پی نوشت توضیح دادم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره خوندم حکمتی توی این کاره حتمان انشاا... هر چی باشه خیر باشه